Pages

2.6.13

Pearl neclace



Once again cold and rainy weekend...Every time when I should focus on learning only, lots of new  ideas hit me. Last time I could not fight it no more and  this is the outcome :)









What you will need and how to do it :

1. Silver wire, approx. 0,6mm thick , chain, chain closure, pliers and pearls.  
2. On one end of wire make a little loop. 
3. Line the pearls( 6 or 7 , as you desire), measure, how long wire you need( add 1 or 2 cm).
4.Thread the pearls. 
5. Make loop on the other end of wire as well. 
6.Thread the chain on both ends of wire, gently press the loop, so the chain could not sneak out.
7.Add chain closure and you´re done :)




Opäť zamračený a upršaný víkend... Vždy keď sa mám intenzívne venovať štúdiu mám najviac nápadov,ako za trest.Naposledy som sa  neubránila a  vznikol tento perlový náhrdelník.

Čo budete potrebovať a ako na to:

1. Strieborný drôt priemer približne 0,6mm, retiezku, uzáver na retiezku (obvykle kupujem v DaVinci),
    náradie (kliešte etc.) a perličky (tieto som kúpila na moje veľké počudovanie v Ševte).
2. Na konci drôtu urobte slučku.
3. Zoraďte perličky a približne prirovnajte, koľko drôtu máte odstrihnúť (pozor- nechajte si rezervu min 1-2 cm).
4. Navlečte perličky. 
5. Na druhom konci drôtu urobte slučku tiež.
6. Na oba konce navlečte retiazku, potom slučku opatrne pritlačte klieštikmi, aby sa retiazka nevyvliekala.
7. Pridajte zapínanie. That´s it :)


No comments:

Post a Comment